28 Aralık 2012

Yılbaşı çekilişime katılım listesi son şekli

Yılbaşı çekilişime katılım süresi bitti.Son listeyi ekliyorum.Atladıklarım varsa ceviz.elisleri.com.dan bana ulaşabilir.Sonucu 28.12.2012  saat 18.00 den sonra facebook sayfamdan veya buradan öğrenebilirsiniz.Herkese bol şans...
Acemi gelin 
Amigurumi Aşkına 
Atölye Nar
Ayamaya
B.my desing
Banu Günay 
Begüm Eryıldız 
Benim Çerçevem 
Bordo Düşler 
Burçin Şahin
Canan Mdk
Cemile'den inciler 
Cemre İle Hertelden
Ceyda Çakmak
Çilek Benekli Dünyam
Deniz Altınkamış
Dilek Uçak
Dilekçe İşler 
Ece Kalaycıoğlu
Elif Aydın Ünver
Elif Kaya
Emine Baykul
Eyüp Yiğit Kartal 
Fatma Kahraman
Fatma Ocak
Feride İsmailoğlu
Feride Seyran Özbek
Fidan Demir 
Gizem Bayraktar
Gönül Atınız
Handan Çetinkaya
Hayal Diniz
Hikmet Erdoğan
Hülya Vuran Denizci
Hümeyra Nazlı Özyılmaz
İkndesing 
Katre-i Sevgi 
Marifetli hanımlar kulübü
Meral Taşsilen Gerçek
Meralhobiart
Merve Özhan
Mervenur Güven
Mükerrem Ünver
Nagihan Karaoğlan
Nagihan Şemsettinoğlu
Naime Yıldırım
Naz Çiçek
Nergün mihyaz 
Neslihan Metin
Neşe Kılavuz
Nihan Keçeci
Nilgün Kahraman
Nowacraft 
Nursel Satar
Oyuncaklar Eu
Özlem Elmacıgil
Pamuk Prenses 
Pelin Demiral
Pembe Düşler 
Pınar Şenoğlu
Rabia Nur Şahin
Rafiye Aslı Yağcı 
Sera Mira
Serpil Seyhan
Serpil Torun
Sihirli Mavi
Sinem Badioğlu
Suat Bölükbaş
Sultan Aykal
Suzan Doğan
Sümeyra Eryıldız
Şenay Atılgan 
Şenay Gazoz
Şükran Altıntaş 
Şükran Kaya
Tidyghost 
Tuba Akdağ
Tuğba Ekmen
Tuğba Gökçekuyu
Tuğba Kaya
Türkan Tamer Uygur
Undenied 
Uur Böcee 
Zenep Tülay Erbıyık
Zeynep Üstün

3 yorum:

  1. ılk kayıt olan benım ama alfabetık sıralamanın azızlıgı yuzunden en son dayım:))) kazanamazsam kavga cıkartırım :))) cekılısı boyle yogun baskı altında yaptırayım ki bana cıksın:)))şaka bır yana ınsallah kazanırım cunku bayıldım bu önluklere :)))

    YanıtlaSil
  2. Serpil hanım çok teşekkür ederim.Siz çok istiyorsunuz biliyorum.Ancak ben herkese şans diliyorum doğal olarak :) Çekilişime katılarak destek veren tüm arkadaşlar benim için çok kıymetli,herkese tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Herkese bol şans dilerim , en çok kim istiyorsa ona çıksın o zaman :)))

    YanıtlaSil