18 Aralık 2012

Çekilişime katılım listesi

Arkadaşlar, çekilişime katılanları burada listeliyorum.Atladıklarım varsa lütfen ceviz.elisleri@gmail.com. dan bana mesaj göndersin.Sevgiler...
Acemi gelin 
Amigurumi Aşkına 
Atölye Nar
Ayamaya
B.my desing
Banu Günay 
Begüm Eryıldız 
Benim Çerçevem 
Bordo Düşler 
Burçin Şahin
Canan Mdk
Cemile'den inciler 
Cemre İle Hertelden
Ceyda Çakmak
Çilek Benekli Dünyam
Deniz Altınkamış
Dilek Uçak
Dilekçe İşler 
Ece Kalaycıoğlu
Eyüp Yiğit Kartal 
Fatma Kahraman
Fatma Ocak
Feride İsmailoğlu
Feride Seyran Özbek
Fidan Demir 
Gizem Bayraktar
Gönül Atınız
Handan Çetinkaya
Hikmet Erdoğan
Hülya Vuran Denizci
Hümeyra Nazlı Özyılmaz
İkndesing 
Katre-i Sevgi 
Marifetli hanımlar kulübü
Meralhobiart
Merve Özhan
Mervenur Güven
Mükerrem Ünver
Nagihan Karaoğlan
Nagihan Şemsettinoğlu
Naime Yıldırım
Naz Çiçek
Nergün mihyaz 
Neslihan Metin
Neşe Kılavuz
Nilgün Kahraman
Nowacraft 
Nursel Satar
Oyuncaklar Eu
Özlem Elmacıgil
Pamuk Prenses 
Pelin Demiral
Pembe Düşler 
Rabia Nur Şahin
Rafiye Aslı Yağcı 
Serpil Seyhan
Serpil Torun
Sihirli Mavi
Sinem Badioğlu
Suat Bölükbaş
Sultan Aykal
Suzan Doğan
Sümeyra Eryıldız
Şenay Atılgan 
Şenay Gazoz
Şükran Altıntaş 
Tidyghost 
Tuba Akdağ
Türkan Tamer Uygur
Undenied 
Uur Böcee 
Zenep Tülay Erbiyik
Zeynep Üstün

6 yorum:

  1. sanırım benim adım azıcık yanlış ama olsun ben anladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begüm hanım çok özür dilerim.Kimseyi atlamamak için bir buraya bir facebook sayfasına gidip gelirken hata yapmışım.Hemen düzelttim.

      Sil
    2. katılım sırasında göre yazılmıyor galıba degılmı canım..

      Sil
    3. İsimlerin kolay bulunabilmesi için alfabetik sırayla hazırladım Serpil hanım.Katılım oldukça güncelleme yapacağım.

      Sil
  2. Çekilişin hayırlı olsun :) Seni mimledim, bloguma uğra istersen, Sevgiler :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
  3. merhaba çekiliş listenize beni de eklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil